דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סודות הפיתוי - חלק ב' של סודות הפיתוי 

מאת    [ 22/12/2009 ]

מילים במאמר: 728   [ נצפה 3420 פעמים ]

אם אותן הבחורות, אשר מוטרדות ע"י הערסים היו יודעות איזה אנשים נפלאים יושבים בדיוק בצד השני של המקום, הערסים בכלל לא היו מגיעים אליהם. גיא ואורן,חברים שלי מהחוג למדעי מחשב, היו עצמם – עבורם להיות עצמם זה לשבת בבאר ולבהות בבחורות או יותר גרוע, לשבת בבית ולשחק בפלייסטיישן (הם פשוט לא מכירים את סודות הפיתוי).

 

החלטתי לעשות מעשה, ניגשתי אל גיא ואורן והתחלנו לדבר. כמו בכל שולחן גברים טיפוסי, הם לא הפסיקו לשבח בחורות אחרות: "ראית אותה?", "איזה מדהימה היא?", וכו... שאלתי אותם, מדוע אתם לא ניגשים אליהן? במקרה הגרוע, תקבלו פשוט לא. לכל אחד מהם, היה אינספור תירוצים למה לא לגשת לבחורות ולא סיבה אחת מספיק טובה למה כן? פשוט מדהים נכון  הם פשוט חייבים ללמוד את סודות הפיתוי?

 

מפליא אותי כל פעם מחדש איך אותם הבחורים האיכותיים והמדהימים שרק מחפשים מישהי חמודה אחת להיות איתה, לא מצליחים אפילו להוציא מילה מהפה. בעוד שיש אנשים שלא רואים באישה שום דבר פרט לחפץ והם מצליחים פעם אחר פעם להשכיב נשים. מה שיותר אירוני הוא שאחרי שבחורה נפגעת מבחור שכזה היא רוצה לידיד הטוב לספר לו על הפגיעה. הידיד הטוב מקשיב לה בערנות (כמו שידיד טוב אמור לעשות) אבל עמוק בפנים הוא חושב לעצמו ("היא כל הזמן הולכת עם המניאקים האלה, למה היא יכולה להיות עם מישהו שיגרום לה להרגיש טוב - מישהו כמוני).

הבעיה הכי חמורה של גיא ואורן היא שהם בכלל לא מעיזים ולא מנסים. כלומר, ייתכן מאוד שהם פוגשים בחורות חמודות בשיעורים באוניברסיטה, בהפסקה, בקפטריה אבל הם לא מנסים ליזום איתם תקשורת למרות שעמוק בפנים הם כן היו רוצים לעשות זאת. למה זה קורה? בעיקר בגלל הכוח שאני קורא לו כוח ההשפעה החברתית

.

השפעה חברתית היא הדרך בה החברה מעצבת את השקפת העולם שלנו באמצעות פרסומות, סרטים, סדרות טלביזיה, שירים ועוד. מה רואים בסרטים? גבר חתיך, רזה וגבוה רודף אחרי מישהי כל הסרט ובסוף היא מעוניינת בו. מה רואים בסדרות הטלביזיה? גבר עשיר וכריזמטי משיג את הבחורה על ידי זה שהוא מחמיא לה וקונה לה מתנות. ההשפעה החברתית הזו נטמעת בנו מגיל צעיר ומגבשת בנו כל מיני אמונות שחלקן מוטעות וכשלומדים את סודות הפיתוי אז לומדים להיפטר מהאמונות האלו באמצעות סודות הפיתוי.

 

ההשפעה החברתית גורמת לרוב הגברים לחשוב שהם צריכים כסף או מראה חיצוני בשביל להצליח עם נשים. אם תסתכלו על פרסומות בטלביזיה או על סרטים בקולנוע כיצד מתוארת דמות הגבר המושך? הגברים שמוקפים בנשים הם בדרך כלל חתיכים, גבוהים, שריריים ועם המון כסף. לאט לאט אתה מתחיל לחשוב שבשביל להיות יותר מוצלח עם נשים אתה צריך להיות קצת כמוהם. במקרה ואין לך את התכונות הללו, אתה מרגיש שאין לך אפילו טעם לנסות להתחיל לדבר עם בחורות כי הן לא ירצו אותך ולכן אתה חייב ללמוד את סודות הפיתוי.

 

 

חלק מהתהליך של ללמוד להצליח עם נשים כולל ללמוד להשתחרר מההשפעות ההרסניות של התקשורת והפרסום. זה כולל דברים כמו להבין שאתה לא חייב להתחנף לנשים או להרשים אותן בשביל למצוא חן בעיניהם, להגיע למסקנה שאתה לא חייב קוביות בבטן או מיליון שקל בחשבון בנק בשביל להיות גבר מושך. זה לא קורה תוך יום. זה לא קורה תוך יומיים. זה תהליך אחד מ-סודות הפיתוי הוא ללמוד דברים לאט לאט ולא לרוץ לשום מקום. זה תהליך.

 

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב